Spokojenost zákazníka

PREFERUJEME OSOBNÍ PŘÍSTUP

 

Krédo naší společnosti zní „náš zákazník náš pán“. Jen opravdu spokojený zákazník, kterého si svou činností získáme na svou stranu, se stane naším stálým a věrným klientem.

 

 

A PRÁVĚ TO JE NÁŠ ÚKOL

  

Řídit se tímto krédem jsou povinni všichni zaměstnanci společnosti, a to i na základě našeho dokumentu 702_Politika kvality, vydaného v rámci vedení systému řízení kvality dle ČSN EN ISO 9001:2009. Zákazník pro nás představuje hlavního hodnotitele kvality našich činností a pracovníci naší firmy tuto zásadu uplatňují jak v osobní, tak i elektronické či písemné komunikaci. Interakce mezi zaměstnanci a klienty probíhá na vřelé a otevřené úrovni, bez předsudků a přetvářky. Je zcela patrné, jaký klade naše společnost na danou oblast důraz, neboť jsme si plně vědomi jejího významu ve smyslu dobrého fungování a dalšího rozvoje naší firmy.

VYJÁDŘENÍ SPOKOJENOSTI ZÁKAZNÍKA

Zde máte možnost vyplnit níže uvedený formulář spokojenosti (čím vyšší číslo, tím lepší hodnocení), a napomoci nám tak k úspěšnému plnění našeho hlavního cíle. 

 

Servisní činnost

 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Webová prezentace

 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
4
 
 
 
 

Velmi Vám děkujeme za Váš čas!

Rychlý kontakt

Specion-CTS-Service s.r.o.
IČ : 282 33 824
DIČ: CZ 282 33 824

CTS-Kalibr s.r.o. Kalibrační laboratoř
IČ : 287 39 949
DIČ: CZ 287 39 949

Tř. Budovatelů 2531
434 01 Most

+420 608 027 432
+420 725 836 949

 
Služba, důvěra, spolehlivost

přihlášení