Spokojenost zákazníka
PREFERUJEME OSOBNÍ PŘÍSTUP
Krédo naší společnosti zní „náš zákazník náš pán“. Jen opravdu spokojený zákazník, kterého si svou činností získáme na svou stranu, se stane naším stálým a věrným klientem.
A PRÁVĚ TO JE NÁŠ ÚKOL
Řídit se tímto krédem jsou povinni všichni zaměstnanci společnosti, a to i na základě našeho dokumentu 702_Politika kvality, vydaného v rámci vedení systému řízení kvality dle ČSN EN ISO 9001:2009. Zákazník pro nás představuje hlavního hodnotitele kvality našich činností a pracovníci naší firmy tuto zásadu uplatňují jak v osobní, tak i elektronické či písemné komunikaci. Interakce mezi zaměstnanci a klienty probíhá na vřelé a otevřené úrovni, bez předsudků a přetvářky. Je zcela patrné, jaký klade naše společnost na danou oblast důraz, neboť jsme si plně vědomi jejího významu ve smyslu dobrého fungování a dalšího rozvoje naší firmy.
VYJÁDŘENÍ SPOKOJENOSTI ZÁKAZNÍKA
Zde máte možnost vyplnit níže uvedený formulář spokojenosti (čím vyšší číslo, tím lepší hodnocení), a napomoci nám tak k úspěšnému plnění našeho hlavního cíle.